Sunday, April 17, 2011

The Pretty Things - Get The Picture? [1965]

Garage!


Sorry voor het lange oponthoud... Andere dingen te doen. Vanaf nu wordt er in het algemeen op dagelijkse basis gepost!
Excuse me for the long waiting... I had other things to do. From now on, there will be mainly a post on daily basis!

Kort over het album in het algemeen:
Stuk voor stuk geweldigge nummers! Eén van de grootste garage / mod / freakbesat bands uit de jaren 60. Hun eerste album uit 1965, er zouden nog een aantal hele mooie volgen. Zowel fijne typisch 60's mod rock als mooie paretljes. Een lust voor het oor, het hele album! Hier zijn twee clipjes om in de stemming van het album te komen; Het wat rustigere en gedeisde 'Londen Town' en het smerigere 'Get A Buzz'! Beide nummers staan model voor de sfeer van het album.

Tracklist

01. You Don't Believe Me
02. Buzz The Jerk
03. Get The Picture?
04. Can't Stand The Pain
05. Rainin' In My Heart
06. We'll Play House
07. You'll Never Do It Baby
08. I Had A Dream
09. I Want Your Love
10. London Town
11. Cry To Me
12. Gonna Find Me A Substitude
13. Get A Buzz
14. Midnight To Six Man
15. Sittin' All Alone
16. Come See Me
17. L.S.D.


The Pretty Things - Londen Town [1965]


The Pretty Things - Get A Buzz



De link:

320 kbps
artwork @ 300 dpi
Multiupload

Get it here

password: the-dutch-garage.blogspot.com

Comments are welcome

--

No comments:

Post a Comment