Saturday, April 2, 2011

Werk in uitvoering / Work in progress...

Ten eerste, goed dat jullie hier zijn gekomen! Daar voor, in ieder geval, bedankt! Ik denk dat als dit project groter wordt, erg leuk kan worden! Maar zover is het nog lang niet... Ik ben nu bezig met het opzetten van het echte werk, dus ik hoop dat iedereen geduldig kan zijn en de pagina, bijvoorbeeld, opslaat onder favoriten, of lid wordt van de twitter! Dan ben je er in ieder geval bij als het echt van start gaat.

Dit is dus een tijdelijke post en zal later worden vervangen door de EERSTE post!

/Joris (The NazZz)

1 comment:

  1. Een mooi initiatief. Ik ben reuze benieuwd hoe het er over een paar maanden uitziet. Zoek je nog contributors of heb je zelf voldoende? Ik heb vandaag toevallig de re-release van The Outsiders "CQ" binnen gekregen. Uitgebracht door RPM.
    cor.lucassen@gmail.com

    ReplyDelete